Питання та відповіді

Як дізнатись залишок бонусів на моєму рахунку?

 

Щоб дізнатись залишок бонусів на Вашому рахунку, необхідно авторизуватись в Особистому кабінеті →

Де знаходяться ваші магазини?

Перелік усіх магазинів мережі можна подивитись у розділі Контакти chudo-ostriv.com.ua/site/contact

Як внести зміни у дані своєї картки ВауБонус?

Це можна зробити в Особистому кабінеті на сайті: chudo-ostriv.com.ua/user/login

За покупку яких товарів я отримую бонуси?

За товари різних категорій ти отримуєш різну кількість балів – від 0 до 7. Більше інформації про нашу програму лояльності ВауБонус тут: chudo-ostriv.com.ua/client/discount

Як дізнатись про наявність товару у магазині?

Інформацію щодо наявності будь-якого товару в певному магазині можна отримати тільки в цьому магазині, наприклад, зателефонувавши безпосередньо туди.

Перелік контактів усіх магазинів мережі є на сайті у розділі Контакти: chudo-ostriv.com.ua/site/contact  

Купували подарунок до Дня народження дитини, але бонуси не нараховані.

Ви можете залишити заявку в Особистому кабінеті, прикріпивши до неї фото чека.

Ми обов'язково розберемося в цій ситуації і нарахуємо бонуси, якщо всі умови програми Іменинник були дотримані.

Більше інформації про програму Чудо Іменинник тут: chudo-ostriv.com.ua/client/birthday

Хочу з вами співпрацювати. Де залишити свою пропозицію?

Надсилайте свою комерційну пропозицію на електронну адресу info@chudo-ostriv.com.ua з відповідною поміткою в темі листа: оренда, реклама, закупівля тощо.

Очікуйте на відповідь протягом 7 робочих днів.

Вам потрібні нові працівники?

Актуальні вакансії ми публікуємо на нашому сайті в розділі Вакансії: chudo-ostriv.com.ua/vacancies.

Якщо бажаєте долучитись до нашої команди – відправляйте Ваше резюме на електронну адресу hr@chudo-ostriv.com.ua з поміткою посади та міста в темі листа.

Або дзвоніть за номером +38 (066) 658 09 81.

Як повернути товар?

Ви можете повернути товар у магазин, в якому його було придбано, якщо:

  • покупка здійснена не пізніше, ніж 14 днів тому
  • цілісність упаковки товару збережена
  • чек на покупку товару збережено

Якщо чек загублено, його можна відновити у магазині, де було здійснено покупку.

Візьми із собою картку ВауБонус (якщо Ви нею користувалися під час покупки), назвіть  дату та приблизний час покупки. Це прискорить пошук чеку у базі та його відновлення.

Онлайн чат
Як вам зручніше з нами звʹязатися?
Скасувати
Кнопка зв'язку