Питання та відповіді
Як дізнатись залишок бонусів на моєму рахунку?
Щоб дізнатись залишок бонусів на Вашому рахунку, необхідно авторизуватись в Особистому кабінеті →
Де знаходяться ваші магазини?
Перелік усіх магазинів мережі можна подивитись у розділі Контакти chudo-ostriv.com.ua/site/contact
Як внести зміни у дані своєї картки ВауБонус?
Це можна зробити в Особистому кабінеті на сайті: chudo-ostriv.com.ua/user/login
За покупку яких товарів я отримую бонуси?
За товари різних категорій ти отримуєш різну кількість балів – від 0 до 7. Більше інформації про нашу програму лояльності ВауБонус тут: chudo-ostriv.com.ua/client/discount
Як дізнатись про наявність товару у магазині?
Інформацію щодо наявності будь-якого товару в певному магазині можна отримати тільки в цьому магазині, наприклад, зателефонувавши безпосередньо туди.
Перелік контактів усіх магазинів мережі є на сайті у розділі Контакти: chudo-ostriv.com.ua/site/contact
Купували подарунок до Дня народження дитини, але бонуси не нараховані.
Ви можете залишити заявку в Особистому кабінеті, прикріпивши до неї фото чека.
Ми обов'язково розберемося в цій ситуації і нарахуємо бонуси, якщо всі умови програми Іменинник були дотримані.
Більше інформації про програму Чудо Іменинник тут: chudo-ostriv.com.ua/client/birthday
Хочу з вами співпрацювати. Де залишити свою пропозицію?
Надсилайте свою комерційну пропозицію на електронну адресу info@chudo-ostriv.com.ua з відповідною поміткою в темі листа: оренда, реклама, закупівля тощо.
Очікуйте на відповідь протягом 7 робочих днів.
Вам потрібні нові працівники?
Актуальні вакансії ми публікуємо на нашому сайті в розділі Вакансії: chudo-ostriv.com.ua/vacancies.
Якщо бажаєте долучитись до нашої команди – відправляйте Ваше резюме на електронну адресу hr@chudo-ostriv.com.ua з поміткою посади та міста в темі листа.
Або дзвоніть за номером +38 (066) 658 09 81.
Як повернути товар?
Ви можете повернути товар у магазин, в якому його було придбано, якщо:
- покупка здійснена не пізніше, ніж 14 днів тому
- цілісність упаковки товару збережена
- чек на покупку товару збережено
Якщо чек загублено, його можна відновити у магазині, де було здійснено покупку.
Візьми із собою картку ВауБонус (якщо Ви нею користувалися під час покупки), назвіть дату та приблизний час покупки. Це прискорить пошук чеку у базі та його відновлення.